dijous, 26 de novembre del 2009

Recitació i debats



A aquesta sessió només arribar i més exactament , el tercer , he tingut que fer la recitació.
Primer vaig pensar en fer una llegenda del meu poble , però no em convencia.
Vaig estar-hi donant-li voltes fins que parlant amb un company ,vaig arribar a la conclusió que explicaria el futbol sala.
Un cop feta la presentació , els nervis van marxar fins uns minuts , quan vaig tenr que sortir a fer el debat.


El meu grup de debat el formem 9 persones i el tema decidit ha sigut:
La proposta d'ampliació de l'educació obligatòria fins els 18 anys.
En Dani Bueno ha fet de moderador i a cada grup hi havia 4 tertulians
Llavors hem decidit qui es posava d'una part i qui es posava d'una altre.
Els punts claus pel debat han sigut els següents:
1.No és necessari canviar l'edat sinó el sistema educatiu.
2.No tothom vol seguir estudiant passats els 16 anys.
3.Mesura del govern per rebaixar la taxa d'atur.
4.Nivell de les classes decaurà.
Ha estat el primer debat de la tarda.
El nostre model ha sigut com el d'un programa qualsevol , amb un moderador i dues taules cara a cara amb tertulians.
Ha estat bastant dinàmic , ja que cadascú sabia el paper que tenia que desenvolupar i ja teníem prèviament preparat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada