dimarts, 10 de novembre del 2009

Qui sóc jo?


A primera vista em va semblar un noi simpàtic i agradable.
Era un noi morenet, de cabell curt i ulls blaus.
primet , no massa alt(com jo més o menys).
Era una persona directe , que parlava clar i directe.
Molt obert i amigable , crec que des de que el vaig conèixer sabia que connectaríem.
El que més em va impactar va ser la rutina que seguia cada dia.
Es prenia batuts de proteïnes , 70 g. de nous , molt d'arrós amb tonyina o pollastre.
Aquesta dieta , el fa molt responsable i compromés.
Demostra tenir força de voluntat i ser un noi decidit a començar algo per obtenir un resultat.
Aquest noi suposo que ja deveu saber qui és.
Pels que no només us diré que comença per O (i no és Oscar) i acaba per riol.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada